اولین پژوهشگاه رسمی و نخستین موسسه مستقل نظرسنجی

اخبار پژوهشگاه:

سیدافضل میرلوحی: حادثه جانگداز عاشورا، سنگ محک وآزموني برای مدعيان دين داري بود

سیدافضل میرلوحی: حادثه جانگداز عاشورا سنگ محک وآزموني برای مدعيان دين داري بود

بنای « درپی کاروان»بر شخصیت شناسی افراد دست اندرکار در این حادثه مهم استوار است :

برنامه« درپی کاروان» مجموعه ای است که برای پخش در ایام محرم از شبکه سه سیما در نظر گرفته شده است و بنای آن نیز بر شخصیت شناسی افراد دست اندرکار در این حادثه مهم استوار است حال این افراد از جمله اشقیا باشند یا اولیا.

به گزارش واحد ارتباطات و اطلاع رساني پژوهشگاه فرهنگ و هنر، سیدافضل میرلوحی عضو هيئت علمي پژوهشكده هنر و رسانه  پژوهشگاه فرهنگ و هنر و تهیه کننده و پژوهشگر مجموعه تلويزيوني « درپی کاروان»  كه مخصوص اين ايام  از شبكه سه درحال پخش است در ادامه به خبرنگار ما گفت: حادثه جانگداز عاشورا ابعاد گوناگونی دارد ، یکی از این ابعاد را میتوان سنگ محک بودن این واقعه برای افراد مختلف محسوب کرد.

اين تهیه کننده و پژوهشگر فعال مجموعه هاي ديني تلويزيون گفت:واقعه عاشورا سنگ محک وآزموني برای مدعيان دين داري زمان خود بود افرادی در اشکال مختلف از ابن سعد وشمر وخولی وسایرکوفیان بی وفا گرفته تا حبیب بن مظاهر، نافع بن هلال وحر.

عضو هيئت علمي پژوهشكده هنر و رسانه در پايان گفت:  برنامه« درپی کاروان» مجموعه ای است که برای پخش در ایام محرم از شبکه سه سیما در نظر گرفته شده است و بنای آن نیز بر شخصیت شناسی افراد دست اندرکار در این حادثه مهم استوار است حال این افراد از جمله اشقیا باشند یا اولیا. در این برنامه در کنار مباحث کارشناسی ازعنصر نمایش برای عیان کردن کوشه هایی پنهان از زندگی این افراد استفاده شده است. تهیه کننده وپژوهشگر این مجموعه سیدافضل میرلوحی وکارگردان آن حسین تفنگدار می باشند.منبع: دانانيوز

اخبار پژوهشگاه   /   تاریخ: 6 آذر 1391   /   کد مطلب: 107   /   بازدید: 4486