مقالات و تازههای نشر: هنر، رسانه،تبلیغ
راهی برای قدرتمند شدن شبکههای مجازی بومی
17 بهمن 1397 / هنر، رسانه،تبلیغامروزه شاهد تولید رسانههای اجتماعی نوپایی توسط جوانان ایرانی هستیم که هر یک در نوع خود، دارای توانمندیهای خاصی هستند. اما به نظر میرسد این رسانهها برای رقابت با نمونههای خارجی، به برنامه منسجمتری نیاز داشته باشند. پژوهشگران در بررسیهای خود سعی کردهاند به این مشکل بپردازند....
ادامه »
رازهای مهم سخنرانی برای سخنوران از استاد فریبا علومی یزدی
18 آذر 1391 / هنر، رسانه،تبلیغ%80 سخنرانی فراموش می شود. چیزی که در خاطر مخاطب باقی می ماند لحن و آرامش صدای شماست./موضوع سخنرانی رابه درستی بشناسید و با آن آشنایی کامل داشته باشید. در غیر این صورت اصلا سخنرانی نکنید....
ادامه »
۵ اصل «فیلتر» اخبار در رسانههای آمریکا
10 آبان 1391 / هنر، رسانه،تبلیغمحققان علوم ارتباطات از پنج اصل نام میبرند که باعث میشوند برخی اخبار از صافی رسانهها عبور نکنند. ...
ادامه »
شبکه اجتماعی توییتر، چیست؟
24 تير 1391 / هنر، رسانه،تبلیغاز توییتر به عنوان دومین شبکه اجتماعی شناخته شده و پرطرفدار در جهان نام برده می شود . پس از فیس بوک که به عنوان پرطرفدارترین شبکه اجتماعی شناخته می شود و با افزایش کارکردهای اطلاعاتی، جاسوسی، هک و … امروزه کاربرد اجتماعی و ارتباطی آن به...
ادامه »
اثرات و کارکردهای رنگ در افزایش راندمان و کارایی سازمان
18 خرداد 1391 / هنر، رسانه،تبلیغانسان از آغاز خلقت به دنبال مدیریت بر زندگی خویش بوده است. اما این پیوند مدیریت با هنر که ظاهراَ آن زمان به شکل نوعی دکوراسیون و هنر محیطی ظهور پیدا می کند؛ همچنین همزیستی انسانها با یکدیگر از یک سو و لزوم سازگاری وی با محیط...
ادامه »