اولین پژوهشگاه رسمی و نخستین موسسه مستقل نظرسنجی

مقالات و تازه‌های نشر: هنر، رسانه،تبلیغ

رازهای مهم سخنرانی برای سخنوران از استاد فریبا علومی یزدی

18 آذر 1391   /   هنر، رسانه،تبلیغ
%80 سخنرانی فراموش می شود. چیزی که در خاطر مخاطب باقی می ماند لحن و آرامش صدای شماست./موضوع سخنرانی رابه درستی بشناسید و با آن آشنایی کامل داشته باشید. در غیر این صورت اصلا سخنرانی نکنید....
ادامه »

۵ اصل «فیلتر» اخبار در رسانه‌های آمریکا

10 آبان 1391   /   هنر، رسانه،تبلیغ
محققان علوم ارتباطات از پنج اصل نام می‌برند که باعث می‌شوند برخی اخبار از صافی رسانه‌ها عبور نکنند. ...
ادامه »

شبکه اجتماعی توییتر، چیست؟

24 تير 1391   /   هنر، رسانه،تبلیغ
از توییتر به عنوان دومین شبکه اجتماعی شناخته شده و پرطرفدار در جهان نام برده می شود . پس از فیس بوک که به عنوان پرطرفدارترین شبکه اجتماعی شناخته می شود و با افزایش کارکردهای اطلاعاتی، جاسوسی، هک و … امروزه کاربرد اجتماعی و ارتباطی آن به...
ادامه »

اثرات و کارکردهای رنگ در افزایش راندمان و کارایی سازمان

18 خرداد 1391   /   هنر، رسانه،تبلیغ
انسان از آغاز خلقت به دنبال مدیریت بر زندگی خویش بوده است. اما این پیوند مدیریت با هنر که ظاهراَ آن زمان به شکل نوعی دکوراسیون و هنر محیطی ظهور پیدا می کند؛ همچنین همزیستی انسانها با یکدیگر از یک سو و لزوم سازگاری وی با محیط...
ادامه »