اولین پژوهشگاه رسمی و نخستین موسسه مستقل نظرسنجی

اخبار پژوهشگاه:

احیای سازمان اداری و استخدامی کشور با حکم رئیس جمهوری

احیای سازمان اداری و استخدامی کشور با حکم رئیس جمهوری
واحد ارتباطات و اطلاع رسانی پژوهشگاه فرهنگ و هنر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، آقای روحانی در این حکم جمشید انصاری را به عنوان «معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور» منصوب کرد.
متن حکم رئیس جمهور به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
 
جناب آقای جمشید انصاری
بر اساس اصل یکصد و بیست و ششم قانون اساسی و در اجرای مصوبه مورخه دوم مرداد هزارو سیصد و نود وپنج شورای عالی اداری، نظر به تخصص و تجربیات جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور» منصوب می شوید.
 توفیق شما را در خدمت به ملت شریف ایران با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند بزرگ مسئلت می کنم.

حسن روحانی

رئیس جمهور همچنین در حکم جداگانه ای، محمدباقر نوبخت را به عنوان «معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور» منصوب کرد.
متن حکم آقای روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر محمدباقر نوبخت
براساس اصل صد و بیست و ششم قانون اساسی و در اجرای مصوبه مورخه دوم مرداد هزار و سیصد و نود و پنج شورای عالی اداری، نظر به تخصص و تجربیات جناب عالی به موجب این حکم به عنوان "معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور" منصوب می شوید.
توفیق شما را در خدمت به ملت شریف ایران با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند بزرگ مسئلت کنم.
حسن روحانی
اخبار پژوهشگاه   /   تاریخ: 12 مرداد 1395   /   کد مطلب: 256   /   بازدید: 3092