اولین پژوهشگاه رسمی و نخستین موسسه مستقل نظرسنجی

اخبار پژوهشگاه:

تور فیلمسازی موسسه تصویرشهر

تور فیلمسازی موسسه تصویرشهر
واحد ارتباطات و اطلاع رسانی پژوهشگاه فرهنگ و هنر به نقل ازایلنا؛ تور فیلمسازی با تلفن همراه با تدریس و همراهی «محمدباقر مفیدی کیا» و به همت موسسه تصویرشهرِ سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در نیمه‌ مهرماه برگزار می‌شود.
محمدباقر مفیدی‌کیا دارای مدرک کارشناسی برنامه‌سازی تلویزیونی با گرایش کارگردانی و فیلمنامه‌نویسی از دانشکده صدا و سیما است که تولید برنامه‌ها و فیلم‌های مستند زیادی را در کارنامه کاری خود دارد.
 تمرکز این دوره از تور فیلمسازی بر موضوع «آیین‌های سنتی محرم» است. برگزیدگان این تور علاوه بر دریافت جوایز خود، برای ساخت یک فیلم کوتاه از شهر تهران مورد حمایت موسسه تصویرشهر قرار می‌گیرند.
این تور فیلمسازی از سه بخش ۱- کارگاه آموزشی نخست شامل مباحث مربوط به سوژه‌یابی، قاب‌بندی و تدوین ساده با تلفن همراه ۲- تور یک‌روزه میدانی در شهر تهران و ۳- کارگاه آموزشی بررسی آثار تولید شده توسط شرکت‌کنندگان و اعلام برگزیدگان تشکیل می‌شود که حضور پذیرفته‌شدگان در هر سه جلسه الزامی است.
علاقمندان می‌توانند تا ۸ مهرماه نسبت به ثبت‌نام، تکمیل فرم فراخوان و ارسال رزومه فقط از طریق وب‌سایت رسمی موسسه تصویرشهر به آدرس اینترنتی www.tasvireshahr.com اقدام و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۴۳-۲۲۸۹۳۱۴۲ و ۲۲۸۹۳۹۸۹۹۰ (داخلی ۱۲۲- واحد آموزش) تماس بگیرند.
در پایان یادآوری می‌شود که مهلت تکمیل فرم فراخوان تمدید نخواهد شد.
اخبار پژوهشگاه   /   تاریخ: 4 مهر 1395   /   کد مطلب: 262   /   بازدید: 2977